ClubLexus - Lexus Forum Discussion - Search Results


Showing results 1 to 25 of 70
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: IC350
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 06-09-16, 08:14 PM
Replies: 4,909
Views: 1,995,988
Posted By IC350
420500...

420500 (http://s40.photobucket.com/user/emrankazi2000/media/7D9A0235-edited_zpsbgubk5wj.jpg.html)
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 06-09-16, 08:10 PM
Replies: 1,156
Views: 506,943
Posted By IC350
420501...

420501 (http://s40.photobucket.com/user/emrankazi2000/media/7D9A0156_zpsorertj87.jpg.html)

420502 (http://s40.photobucket.com/user/emrankazi2000/media/7D9A0235-edited_zpsbgubk5wj.jpg.html)
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-24-15, 07:48 AM
Replies: 58
Views: 10,767
Posted By IC350
Well "magne" is in norway lol but seriously if ur...

Well "magne" is in norway lol but seriously if ur in the city then no need to put on a ugly mud flaps on ur car. well unless u take your car Off-roading during the weekend.
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-23-15, 10:18 AM
Replies: 58
Views: 10,767
Posted By IC350
No Mud Flaps please. Unless have a subaru ;)

No Mud Flaps please. Unless have a subaru ;)
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-21-15, 12:30 PM
Replies: 3
Views: 620
Posted By IC350
yes 230 will work. i have 225 on my 9.5 and there...

yes 230 will work. i have 225 on my 9.5 and there are is a lot of wheel space left.
Forum: Build Threads 04-10-15, 01:21 PM
Replies: 16
Views: 3,582
Posted By IC350
lol yea i need to pull the fender.

lol yea i need to pull the fender.
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-09-15, 06:51 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
3IS 4/10 Meet : At 6 PM Friday Gravelly...

3IS 4/10 Meet : At 6 PM Friday

Gravelly Point Park
George Washington Memorial Pkwy
Arlington, VA 22202

1. IC350
2.
3.
4.
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-07-15, 10:36 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
im down for Friday afternoon ...how about ...

im down for Friday afternoon ...how about Gravelly Point Park?


George Washington Memorial Pkwy
Arlington, VA 22202
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-06-15, 06:24 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
Anyone wants to meet up this weekend ?

Anyone wants to meet up this weekend ?
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-05-15, 09:35 AM
Replies: 1,156
Views: 506,943
Posted By IC350
They are 20x10 et +15 275/30/20

They are 20x10 et +15 275/30/20
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-04-15, 06:04 PM
Replies: 1,156
Views: 506,943
Posted By IC350
Update 423353...

Update
423353 (http://s40.photobucket.com/user/emrankazi2000/media/_DSC5308_zpsqlibjmbm.jpg.html)
Forum: Build Threads 04-03-15, 04:06 PM
Replies: 16
Views: 3,582
Posted By IC350
New Pictures

New Pictures
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-02-15, 11:25 AM
Replies: 38
Views: 3,469
Posted By IC350
Lmao ...well who cares. i love my IS

Lmao ...well who cares. i love my IS
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-02-15, 09:29 AM
Replies: 38
Views: 3,469
Posted By IC350
lol let me add this too.. I see a lot of Asian...

lol let me add this too.. I see a lot of Asian girls liking my car too
Forum: Build Threads 04-02-15, 07:21 AM
Replies: 16
Views: 3,582
Posted By IC350
I just got my camera D7000 :0 can't wait to take...

I just got my camera D7000 :0 can't wait to take some pictures. but e92 was fasttt. Driving experience is totally different, than again it was heavily modded.

FYI; I had to Take the wheels off...
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-02-15, 07:13 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
Im going this week also..Anyone wants to join me...

Im going this week also..Anyone wants to join me come to Springfield Plaza at 7am in front of Starbucks.
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 04-02-15, 07:10 AM
Replies: 38
Views: 3,469
Posted By IC350
Im not gonna lie but i have seen more girls...

Im not gonna lie but i have seen more girls driving this car than guys especially in White. Im not complaining, girls loves my car ;)
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-29-15, 04:44 PM
Replies: 4
Views: 1,128
Posted By IC350
I also lost my key but i just used a hammer and...

I also lost my key but i just used a hammer and cross wrench to open it lol. Its really easy. taken me about 5m .
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-29-15, 06:14 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
350Nva: its not a lip kit..its call EZ lip ..got...

350Nva: its not a lip kit..its call EZ lip ..got it amazon for 10$ :)

BTW nice photo shoot
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-27-15, 05:56 PM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
so let meet up front of Chipotle in Springfield...

so let meet up front of Chipotle in Springfield plaz at 7am
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-27-15, 09:56 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
I also be coming from woodbridge so will not be...

I also be coming from woodbridge so will not be doing pre-meet. if you guys want we can meet up in Springfield plaza (350Nva)?
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-25-15, 10:51 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
lol i seen all those places except for the first...

lol i seen all those places except for the first picture ..i know its somewhere in DC maybe near all the museums ?
Forum: Build Threads 03-25-15, 07:49 AM
Replies: 16
Views: 3,582
Posted By IC350
Im on stock Front : 20x9 et15 225/30/20 ...

Im on stock


Front : 20x9 et15 225/30/20
Rear: 20x10 et 15 275/30/20

lil rubbing
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-25-15, 07:44 AM
Replies: 104
Views: 6,208
Posted By IC350
idk what u guys talking about but the weather...

idk what u guys talking about but the weather gonna be really nice during this weekend lil cold but still nice!
Forum: IS - 3rd Gen (2014-present) 03-21-15, 01:28 PM
Replies: 1,156
Views: 506,943
Posted By IC350
I finally got to post in here lol 423416...

I finally got to post in here lol

423416 (http://s40.photobucket.com/user/emrankazi2000/media/0321151539b2_zpsew13ao8o.jpg.html)
Showing results 1 to 25 of 70

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 12:02 PM.


Copyright © 2000-2017 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved