The spotted thread in NTX - Page 3 - ClubLexus - Lexus Forum Discussion


North Texas Lexus Club Club Lexus members from TX!

The spotted thread in NTX

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-10-09, 08:37 AM   #31
1QWKLEX
Lead Lap
 
Join Date: Apr 2004
Location: Texas
Posts: 498
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by chewy View Post
i have a resolution for the non spotting problem....every Thursday we can spot each other! dam that's genius thinking lol
In that case, spotted a silver is250 w/body kit/wheels, gray is250 slammed w/body kit/wheels, white gs350, and a black is250 w/wheels
1QWKLEX is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 08:51 AM   #32
JohnnyIS25
Lexus Test Driver
iTrader: (4)
 
JohnnyIS25's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Tx
Posts: 1,005
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by 1QWKLEX View Post
In that case, spotted a silver is250 w/body kit/wheels, gray is250 slammed w/body kit/wheels, white gs350, and a black is250 w/wheels
Yea i think i spotted a turbo silver IS300 too, he got this cool JDM radio too!!!
JohnnyIS25 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 08:52 AM   #33
Calviin
Lexus Test Driver
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2007
Location: CA
Posts: 954
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Spotted a WHITE IS-F last night at Karma. Parked near me hahaha.
Calviin is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 08:58 AM   #34
JohnnyIS25
Lexus Test Driver
iTrader: (4)
 
JohnnyIS25's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Tx
Posts: 1,005
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

that IS-F could be matt
JohnnyIS25 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 09:00 AM   #35
fleadog99
Lexus Test Driver
iTrader: (2)
 
fleadog99's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: TX
Posts: 1,135
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Was there hot wheels on it, then no it wasn't me, oh wait that is the future matt spotting.
fleadog99 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 09:29 AM   #36
keng714
Rookie
iTrader: (1)
 
Join Date: Jan 2007
Location: texas
Posts: 95
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by Calviin View Post
Spotted a WHITE IS-F last night at Karma. Parked near me hahaha.
hmmm maybe i should of went to Karma last night to.
keng714 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 09:39 AM   #37
JohnnyIS25
Lexus Test Driver
iTrader: (4)
 
JohnnyIS25's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Tx
Posts: 1,005
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

LOL, whenever i go to karma or any other club, i never spot another IS, beside jennifer with the white one
JohnnyIS25 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 09:40 AM   #38
iKenn
Just call me "Sprinkes"
iTrader: (1)
 
iKenn's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: AwesomeLand.
Posts: 3,341
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

If i see one of you on the road im gonna honk and yell and scream. then if you dont look im gonna cut into your lane. Hopefully not causing too much damage.
iKenn is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 10:11 AM   #39
Calviin
Lexus Test Driver
iTrader: (3)
 
Join Date: May 2007
Location: CA
Posts: 954
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

LOL, I'm goiing to Posh tonight, that's where I saw keng714 at Carsons Live after HIN
Calviin is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 01:40 PM   #40
DKGS4
Rookie
 
DKGS4's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: DALLAS
Posts: 55
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

i dont see much lexus show up at the wed night meets in plano front of escape. since i got my GS4 i wanna get a chance to see alot more lexus out there and meet some new ppl.. lol
although my car is stock.. ^^
DKGS4 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 05:11 PM   #41
Dattt
Lexus Test Driver
 
Join Date: Apr 2008
Location: Texas
Posts: 1,114
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by DKGS4 View Post
i dont see much lexus show up at the wed night meets in plano front of escape. since i got my GS4 i wanna get a chance to see alot more lexus out there and meet some new ppl.. lol
although my car is stock.. ^^
you must have missed the last wednesday meet Lexus shut out the Hondas! hahha

Quote:
Originally Posted by JohnnyIS25 View Post
LOL, whenever i go to karma or any other club, i never spot another IS, beside jennifer with the white one
she cute?
Dattt is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 06:47 PM   #42
chewy
Pole Position
 
chewy's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: tx
Posts: 214
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by JohnnyIS25 View Post
LOL, whenever i go to karma or any other club, i never spot another IS, beside jennifer with the white one

a/s/l ....picture? of the I S of course
chewy is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 09:20 PM   #43
fleadog99
Lexus Test Driver
iTrader: (2)
 
fleadog99's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: TX
Posts: 1,135
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Just spotted a white IS-F with Black Rims at the Shops at legacy near MiCoCina. Who dat be?
fleadog99 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-09, 12:08 PM   #44
Lexus999
Pole Position
 
Join Date: Oct 2006
Location: CA
Posts: 230
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

seriously pple why not austin???
Lexus999 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-09, 04:59 PM   #45
Dattt
Lexus Test Driver
 
Join Date: Apr 2008
Location: Texas
Posts: 1,114
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Default

Quote:
Originally Posted by fleadog99 View Post
Just spotted a white IS-F with Black Rims at the Shops at legacy near MiCoCina. Who dat be?
Dat be me!
Dattt is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Chicago Name/Location Thread aliti19 Chicago Lexus Club 478 09-16-16 09:52 PM
91 LS400 Front Wheel Hub George500 LS - 1st and 2nd Gen (1990-2000) 5 03-29-16 01:53 PM
Coilover noobie NEED ADVICE george2374 Suspension and Brakes 10 02-08-16 09:49 PM


Tags
35 , club , clublexus , compute , forum , gottagetmines , into , jdog , lexus , nad4s , ntx , same , sc430 , texas , wheel

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 01:55 PM.


Copyright © 2000-2017 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
 
  • Ask a Question
    Get answers from community experts
Question Title:
Description:
Your question will be posted in: