Go Back   Club Lexus Forums > Lexus Special Interest Forums > The Tire Rack's Tires, Wheels & Brakes Forum
Sign in using an external account
Register Forgot Password?


HRE on SL500.....!!!!

Reply
 
 
 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 04-02-03, 08:02 PM   #1
futuregs
Lexus Champion
Trader Score: (0)
 
futuregs's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Florida
Posts: 3,085
Send a message via AIM to futuregs
Default HRE on SL500.....!!!!

Yummy....
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.


Taken from MBWORLD.org
This ad is not displayed to registered members.
Register your free account today and become a member on Club Lexus!
futuregs is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:07 PM   #2
ATSOU
Lexus Champion
Trader Score: (0)
 
Join Date: Mar 2002
Location: CA
Posts: 3,027
Default

He should get a parking ticket for parked at the disable people spot BTW......................DAMN!!!!!!
ATSOU is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:11 PM   #3
ATSOU
Lexus Champion
Trader Score: (0)
 
Join Date: Mar 2002
Location: CA
Posts: 3,027
Default

And why do they put 547 on the driver side and 543 on the passenger side?
ATSOU is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:20 PM   #4
1999TL
Driver School Candidate
Trader Score: (0)
 
Join Date: Jul 2002
Location: Texas
Posts: 39
Send a message via AIM to 1999TL
Default

playa
__________________
No more TL. 03 e500 sport: 20" NC forged rims with 245/3520 and 275/30/20 Toyo t1-r tires, drop, and that's it.
1999TL is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:22 PM   #5
EXE.UCF10
VIP|EXEstyle セルシオ
Trader Score: (2)
 
EXE.UCF10's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Los Angeles, CA
Posts: 4,588
Default

Looks like Brabus kit too.
__________________

Original image courtesy of spinout180
Special thanks to:
'Master P' Garage
Song's Tint Masters
TM Engineering
Essential Lites
EXE.UCF10 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:40 PM   #6
LS4fun
Lexus Fanatic
Trader Score: (0)
 
LS4fun's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: OHIO
Posts: 7,910
Default

Nice find brandon....your car?
LS4fun is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:41 PM   #7
Captain Bone
Lexus Champion
Trader Score: (0)
 
Captain Bone's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: Hamilton, NJ
Posts: 4,106
Send a message via AIM to Captain Bone
Default

Very Nice!!!!

-Anthony
__________________
Pics are in the Gallery.
Captain Bone is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:42 PM   #8
futuregs
Lexus Champion
Trader Score: (0)
 
futuregs's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Florida
Posts: 3,085
Send a message via AIM to futuregs
Default

Quote:
Originally posted by GS4fun
Nice find brandon....your car?
lol...yeah manny i traded in my GS and decided to push 10 Kilos a week.
futuregs is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:52 PM   #9
LS4fun
Lexus Fanatic
Trader Score: (0)
 
LS4fun's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: OHIO
Posts: 7,910
Default

Quote:
Originally posted by futuregs
lol...yeah manny i traded in my GS and decided to push 10 Kilos a week.
Hey..you must be living in my town now!
LS4fun is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 08:54 PM   #10
DeniskaGS4
Pole Position
Trader Score: (0)
 
DeniskaGS4's Avatar
 
Join Date: Feb 2001
Location: New York
Posts: 329
Send a message via ICQ to DeniskaGS4 Send a message via AIM to DeniskaGS4
Default

Quote:
Originally posted by kenjitsou
And why do they put 547 on the driver side and 543 on the passenger side?
Good question
DeniskaGS4 is offline   Reply With Quote
Old 04-02-03, 09:20 PM   #11
rominl
exclusive matchup

Trader Score: (4)
 
rominl's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Lovely OC
Posts: 79,283
Default

ok, now experts.... are those 54xR or just 54x? still struggling with reversed lips here
__________________
Yes, I drove it. The great feeling of boiling blood.
rominl is offline   Reply With Quote
Old 04-03-03, 02:02 AM   #12
bravo261
Lexus Champion
Trader Score: (1)
 
bravo261's Avatar
 
Join Date: Aug 2001
Location: Orygun
Posts: 2,395
Default

thems are definitely the R, or else my world is gonna start spinning
bravo261 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-03, 10:54 AM   #13
Richie
Evil Hook
Trader Score: (0)
 
Richie's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Netherlands
Posts: 19,109
Default

Sex on wheels!!!
__________________
http://www.clublexus.com/gallery/dat...w_sig_copy.jpg
Sig by GSTRANCE
TLN #69
Richie is offline   Reply With Quote
Old 04-03-03, 01:22 PM   #14
fireballs gs400
Lexus Champion
Trader Score: (0)
 
Join Date: Apr 2002
Location: Kentucky
Posts: 2,971
Default i would buy one of those sets!

what kind of price those wheels run. btw which ones do you all like better i like the five spoke...any place on here to purchase those? btw 10 kilo's should get you one of those fairly easy. lol
fireballs gs400 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-03, 01:54 PM   #15
rominl
exclusive matchup

Trader Score: (4)
 
rominl's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Lovely OC
Posts: 79,283
Default Re: i would buy one of those sets!

Quote:
Originally posted by fireballs gs400
what kind of price those wheels run. btw which ones do you all like better i like the five spoke...any place on here to purchase those? btw 10 kilo's should get you one of those fairly easy. lol
a set of 540r for the gs, say 19, would probably around you about 4000 - 4500
__________________
Yes, I drove it. The great feeling of boiling blood.
rominl is offline   Reply With Quote
Old 04-03-03, 01:54 PM
 
 
 
 
Reply


Tags
agressive, brabus, conservative, fender, football, hre, inside, is300, lip, offset, roll, rolling, sl500, tires, wheels

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off

Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 07:27 AM.

Join ClubLexus
Advertising


Copyright © 2000-2008 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
Privacy Policy | Disclaimer | Terms of Use | JOBS


Get all contact info