Go Back   Club Lexus Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?

Showing results 1 to 25 of 490
Search took 0.67 seconds.
Search: Posts Made By: masboy
Forum: 3Gen GS460 / 450H / 430 / 350 / 300 Classifieds (06-12) 12-17-14, 06:01 AM
Replies: 3
Views: 160
Posted By masboy
Socal_450h gonna sell his UAS airbags + Megan...

Socal_450h gonna sell his UAS airbags + Megan coil soon. PM him directly.
Forum: 3Gen GS460 / 450H / 430 / 350 / 300 Classifieds (06-12) 11-27-14, 09:06 AM
Replies: 5
Views: 354
Posted By masboy
I have the chrome ones if u interested. Still in...

I have the chrome ones if u interested. Still in very good condition. Tires are almost brand new.
Forum: 3Gen GS460 / 450H / 430 / 350 / 300 Classifieds (06-12) 11-22-14, 12:11 AM
Replies: 10
Views: 999
Posted By masboy
Yes it will fit any 3GS RWD only. So...

Yes it will fit any 3GS RWD only. So gs460/gs350/gs430/gs300 RWD will fit.
Forum: GS - Third Generation 11-20-14, 11:43 PM
Replies: 1,513
Views: 875,683
Posted By masboy
boyracer ?!?! just because it's not ur stance...

boyracer ?!?! just because it's not ur stance style, doesn't mean it's a 'boyracer'...mate :rolleyes:

to answer ur question, how long u planning to drive ? the basic rule of thumb any wheels with...
Forum: GS - Third Generation 11-20-14, 11:27 PM
Replies: 39
Views: 1,226
Posted By masboy
i drove 95% local and my mpg is 17.xx mpg on a...

i drove 95% local and my mpg is 17.xx mpg on a good day. on a crazy day, i got 15.xx mpg.

i have intake, mid-pipe & exhaust, and using manual eshift most of the time. i just love that deep growl...
Forum: 3Gen GS460 / 450H / 430 / 350 / 300 Classifieds (06-12) 11-12-14, 10:33 PM
Replies: 2
Views: 271
Posted By masboy
Come on man, u got $3k custom rear fender, im...

Come on man, u got $3k custom rear fender, im sure u can afford 400 jdm window visor from nigel-jdm.

Is gs460 same with is350 suspension parts? I know some strut bar on is350 fit on...
Forum: CL of Southern California 11-07-14, 01:30 PM
Replies: 3
Views: 257
Posted By masboy
Lexus westminster as well. Sometimes they give...

Lexus westminster as well. Sometimes they give discount for clublexus member.
Forum: GS - Third Generation 11-07-14, 01:19 PM
Replies: 7
Views: 494
Posted By masboy
Yupe. Same here.

Yupe. Same here.
Forum: Wheels and Tires Classifieds 11-02-14, 06:32 AM
Replies: 2
Views: 210
Posted By masboy
WTB 2 Wheel outer lips 20x4.5. 40 holes

Need wheel lips, anyone have it? Socal preferred. Thanks.
Forum: GS - Third Generation 11-01-14, 07:44 AM
Replies: 24
Views: 2,171
Posted By masboy
Too sick. Way too sick man. Let me see the car...

Too sick. Way too sick man. Let me see the car before sema!!
Forum: General Classifieds 10-22-14, 11:43 PM
Replies: 4
Views: 683
Posted By masboy
holy smoke, you still alive ????? thanks for the...

holy smoke, you still alive ????? thanks for the text (sarcasm)
Forum: Build Threads 10-22-14, 11:36 PM
Replies: 6
Views: 625
Posted By masboy
is that GS300/350/430?

is that GS300/350/430?
Forum: Pacific 10-18-14, 09:53 AM
Replies: 1
Views: 300
Posted By masboy
visiting vegas, anyone have a hook up for aquarium in mandalay bay?

Need some hook up for something fun that kids will enjoy :) thanks in advance!!
Forum: 3Gen GS460 / 450H / 430 / 350 / 300 Classifieds (06-12) 10-17-14, 07:23 PM
Replies: 15
Views: 1,891
Posted By masboy
just a 2 cent thought, its gonna be realllly hard...

just a 2 cent thought, its gonna be realllly hard to sell these *used* mint headlights for 1300 or a bit less. i tried to sell mine while ago, it took me almost 6 months to get it sold and its even...
Forum: GS - Third Generation 10-02-14, 11:28 PM
Replies: 29
Views: 2,461
Posted By masboy
damn it yogi. ur car gonna look sexey as heck....

damn it yogi. ur car gonna look sexey as heck. let me check out the BBK. now all u need get HKS to sponsor ur exhaust!!
Forum: 3Gen GS460 / 450H / 430 / 350 / 300 Classifieds (06-12) 09-23-14, 08:29 PM
Replies: 9
Views: 1,095
Posted By masboy
HAHAHA really?? you 2 are the lowballers of the...

HAHAHA really?? you 2 are the lowballers of the year. at least PM him if u want to lowball the price.

SMH.
Forum: Lexus Vehicles Classifieds 09-21-14, 10:15 PM
Replies: 10
Views: 2,268
Posted By masboy
wow DX3, u got taste! seems like ur cars always...

wow DX3, u got taste! seems like ur cars always something sexy.

do want this!!
Forum: GS - Third Generation 09-20-14, 11:42 PM
Replies: 22
Views: 1,085
Posted By masboy
DO IT!!!! GS460 is pretty rare, get it while...

DO IT!!!!

GS460 is pretty rare, get it while u can. its a hugggeee upgrade from ur old GS300.

Pro. will put a smile in ur face
Cons. u will smile too much, people might think u crazy
Forum: Wheels and Tires Classifieds 09-20-14, 05:51 AM
Replies: 21
Views: 2,664
Posted By masboy
LOL........fo real.

LOL........fo real.
Forum: CL of Southern California 09-20-14, 05:47 AM
Replies: 3
Views: 541
Posted By masboy
so u gonna ask couple random persons during meet...

so u gonna ask couple random persons during meet to turn on their car so u can hear the exhaust?

why its so hard to decide which exhaust? get one that most people have, if you dont like it, sell...
Forum: GS - Third Generation 09-18-14, 11:45 PM
Replies: 3
Views: 321
Posted By masboy
almost. bring it the exhaust shop, need to...

almost. bring it the exhaust shop, need to relocate the hanger
Forum: Wheels and Tires Classifieds 09-18-14, 11:10 PM
Replies: 14
Views: 2,027
Posted By masboy
dude....you always have dope baller rims....

dude....you always have dope baller rims. dang....

GLWS !!
Forum: VIP Style 09-17-14, 12:15 AM
Replies: 18
Views: 1,479
Posted By masboy
the thing that been bothering me for quite...

the thing that been bothering me for quite sometimes are Civic/Corolla/Accord/Camry tried to do the VIP stance. I don't know what it is, I can't stand it. Whatever float your boat I guess.
Forum: 2Gen GS430 / 400/ 300 Classifieds (98-05) 09-17-14, 12:04 AM
Replies: 5
Views: 502
Posted By masboy
any sound clip by any chance ?

any sound clip by any chance ?
Forum: VIP Style 09-14-14, 11:46 PM
Replies: 18
Views: 1,479
Posted By masboy
you mean the ocean water got into ur car everyday...

you mean the ocean water got into ur car everyday ? sorry, i know nothing about japan.
Showing results 1 to 25 of 490

 
Forum Jump
All times are GMT -7. The time now is 07:29 AM.

Join ClubLexus
Advertising


Copyright © 2000-2008 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
Privacy Policy | Disclaimer | Terms of Use | JOBS


Get all contact info