Go Back   Club Lexus Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?

Showing results 1 to 21 of 21
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: Foob
Forum: 2Gen GS430 / 400/ 300 Classifieds (98-05) 06-13-14, 08:32 AM
Replies: 43
Views: 4,263
Posted By Foob
If you've still got the car: Would like both...

If you've still got the car:
Would like both rear floor mats. What kinda headunit you've got? How much for door lock actuators for passenger and rear passenger? Shipped to 33179
Thanks!
Forum: GS - Second Generation 03-31-14, 03:37 PM
Replies: 1,649
Views: 471,858
Posted By Foob
Stock suspension? Always wanted to know what 20's...

Stock suspension? Always wanted to know what 20's look like at stock height. Totally nice ride btw! :driving: :agreed:
Forum: GS - Second Generation 03-24-14, 03:41 PM
Replies: 1,649
Views: 471,858
Posted By Foob
Are those the Enkie Lusso's? Whats there size if...

Are those the Enkie Lusso's? Whats there size if I may ask?
Forum: GS - Second Generation 03-08-14, 02:58 PM
Replies: 2
Views: 306
Posted By Foob
1998 Headlight assist

I've got a 98 gs300 with some aftermarket HID's, i need help does anybody know where the plug for the headlight to the Light control box is located? The white plug is from the headlight. Could you...
Forum: GS - Second Generation 09-30-13, 07:55 PM
Replies: 34
Views: 4,475
Posted By Foob
Looks good man, thanks for the quick reply!

Looks good man, thanks for the quick reply!
Forum: GS - Second Generation 09-28-13, 04:03 PM
Replies: 34
Views: 4,475
Posted By Foob
Size on the wheels? Looks damn near perfect btw.

Size on the wheels? Looks damn near perfect btw.
Forum: GS - Second Generation 09-23-13, 12:45 AM
Replies: 29
Views: 1,630
Posted By Foob
I'll look into that Repaint. But due to curiosity...

I'll look into that Repaint. But due to curiosity how does care go into a wrapped car? Can I still wax it? Im gonna try and get some money set aside to get the car opti-coated.
Forum: GS - Second Generation 09-11-13, 01:59 PM
Replies: 29
Views: 1,630
Posted By Foob
I'd rather avoid wrapping, the large reason my...

I'd rather avoid wrapping, the large reason my dad is willing to pay for this is because it might increase the resale value.
Forum: GS - Second Generation 09-04-13, 11:28 AM
Replies: 29
Views: 1,630
Posted By Foob
Sounds good, let me know!

Sounds good, let me know!
Forum: GS - Second Generation 08-28-13, 11:22 PM
Replies: 29
Views: 1,630
Posted By Foob
Interested in getting a new paint job on the Ole' 98

I live in FL, study in Orlando (Go Knights) family lives in Miami. If anybody knows a good paint shop, that does amazing jobs. I'd greatly apreiciate a recommendation. I currently own a Black Gs3. So...
Forum: GS - Second Generation 07-29-13, 12:03 PM
Replies: 10
Views: 801
Posted By Foob
I think you had the same problem as I did a...

I think you had the same problem as I did a couple months ago, could be you need new seals. Have you had any oil leaks recently?
Forum: GS - Second Generation 07-28-13, 04:47 PM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
Sweet pick-up and build thread Seven, IamKhanz:...

Sweet pick-up and build thread Seven, IamKhanz: Yea I'm gonna go with 30% all around with like 25-35% in rear window, 80% on front windshield cause it gets that all black look at night time, interior...
Forum: GS - Second Generation 07-27-13, 05:05 PM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
If you don't mind me asking what percent are your...

If you don't mind me asking what percent are your sides? guessing 20%-30%?
Forum: GS - Second Generation 07-27-13, 04:38 PM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
How much you gonna sell them for? Do u ship? LOL...

How much you gonna sell them for? Do u ship? LOL shipping gonna be kinda pricey I'm sure.:D
Forum: GS - Second Generation 07-27-13, 12:36 AM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
PS: Seven you got tint on your windshield? If so...

PS: Seven you got tint on your windshield? If so what percent? and what kind? Carbon, etc...
Forum: GS - Second Generation 07-27-13, 12:33 AM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
Wow you guys are great, lol. Seven, just gonna...

Wow you guys are great, lol. Seven, just gonna say it, your awesome. I thought it would look alright but now i see its horrendus. I was just thinking of random stuff to change the car up when I'm...
Forum: GS - Second Generation 07-23-13, 05:31 PM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
Nobody knows what to do? Any tips? I know some...

Nobody knows what to do? Any tips? I know some people do this to other wheels, but I'm not sure where to start on these...
Forum: GS - Second Generation 07-22-13, 11:52 AM
Replies: 19
Views: 1,228
Posted By Foob
Need help with Stock Gs300 98' first time modding

Hello, I've got a 98 Gs3 with the stoke 5 stokes i'll attach an image of what they look like, need some help cause I'm gonna be try and mod em' once I get back home from my first month of college in...
Forum: GS - Second Generation 03-11-13, 06:14 PM
Replies: 6
Views: 618
Posted By Foob
Matte on left Gloss on right: not my rims but you...

Matte on left Gloss on right: not my rims but you get the point.
...
Forum: GS - Second Generation 03-11-13, 06:09 PM
Replies: 6
Views: 618
Posted By Foob
Well, ah thank you! What I was gonna do was...

Well, ah thank you! What I was gonna do was plasti dip em matte black, then "glossify" with the plasti dip glossifier. To give them that piano blackish look. Cheaper alternative for the moment. Now...
Forum: GS - Second Generation 03-11-13, 08:16 AM
Replies: 6
Views: 618
Posted By Foob
Smile Picture request!

Ight so i got a 98 GS300, Black on Black and have those 5 spoke alloys the star shaped ones

These:
http://www.partsgeek.com/assets/action/thumbn/7533-04031085-1225482.jpg


I need someone to...
Showing results 1 to 21 of 21

 
Forum Jump
All times are GMT -7. The time now is 11:23 PM.

Join ClubLexus
Advertising


Copyright © 2000-2008 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
Privacy Policy | Disclaimer | Terms of Use | JOBS


Get all contact info