Go Back   Club Lexus Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?

Showing results 1 to 25 of 55
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: dangla1603
Forum: IS - Third Generation 04-25-14, 10:43 PM
Replies: 30
Views: 2,615
Posted By dangla1603
now you make me want to get it so bad :sad:

now you make me want to get it so bad :sad:
Forum: IS - Third Generation 04-15-14, 08:49 PM
Replies: 18
Views: 1,418
Posted By dangla1603
i have the same issues. They kept telling me that...

i have the same issues. They kept telling me that was the phone and i just ignored it :sad: . What's the part anyway ?? ima show this to my dealership and see what they say. :thumbup:
Forum: IS - Third Generation 04-14-14, 08:07 PM
Replies: 36
Views: 6,494
Posted By dangla1603
@Jack1995 : thks bro...i have the new idea now...

@Jack1995 : thks bro...i have the new idea now :D...you gonna see mine in next few week *thumbsup*
Forum: IS - Third Generation 04-10-14, 10:36 PM
Replies: 36
Views: 6,494
Posted By dangla1603
323589 OMG Jack :D *handshake* hahaha

323589

OMG Jack :D *handshake* hahaha
Forum: IS - Third Generation 04-10-14, 05:48 PM
Replies: 36
Views: 6,494
Posted By dangla1603
323562 Hmmmmmm :D

323562

Hmmmmmm :D
Forum: IS - Third Generation 04-10-14, 02:32 PM
Replies: 36
Views: 6,494
Posted By dangla1603
Finally there is for thread for us 323528...

Finally there is for thread for us


323528

I love my Grey :3
Forum: IS - Third Generation 04-02-14, 01:10 PM
Replies: 24
Views: 2,973
Posted By dangla1603
322124 These are what I got so far :D

322124
These are what I got so far :D
Forum: IS - Third Generation 03-26-14, 08:52 PM
Replies: 1
Hi
Views: 348
Posted By dangla1603
Hi

Can someone show me how to replace the D4S bulb low beam ( or remove the front bumper ) of the F-sport? And how to remove the Side armrest ( idk if that word is correct or not ) ...
Forum: IS - Third Generation 03-24-14, 12:24 PM
Replies: 7
Views: 644
Posted By dangla1603
We do have the aftermarket for fog light , Joe is...

We do have the aftermarket for fog light , Joe is the one who sells it , and that's a great prodcut...im about to order one from him...hope he read this thread and give you more information
Forum: Build Threads 02-26-14, 09:40 AM
Replies: 27
Views: 3,091
Posted By dangla1603
NIce choice !!!!!!!!!!! * Thumbs up* I...

NIce choice !!!!!!!!!!! * Thumbs up*

I really wanna know what you had on the rear Mirror, that looks great :D is it made from Korea or somewhere?
Forum: IS - Third Generation 02-25-14, 11:27 AM
Replies: 51
Views: 3,423
Posted By dangla1603
http://i882.photobucket.com/albums/ac22/dangla1603...

http://i882.photobucket.com/albums/ac22/dangla1603/5_zpsee27a946.jpg

http://i882.photobucket.com/albums/ac22/dangla1603/2_zps6756d968.jpg
...
Forum: IS - Third Generation 02-25-14, 07:48 AM
Replies: 51
Views: 3,423
Posted By dangla1603
Getting her make-up done!!!! Its good way to...

Getting her make-up done!!!! Its good way to start a day :D


317141
Forum: IS - Third Generation 02-24-14, 11:02 PM
Replies: 26
Views: 2,359
Posted By dangla1603
That's my car too !!!!!!!!!!! hahaha, looks like...

That's my car too !!!!!!!!!!! hahaha, looks like we have the same taste hahaha GJ man


well...i have Red Interior btw :(
Forum: IS - Third Generation 02-24-14, 01:59 PM
Replies: 14
Views: 530
Posted By dangla1603
Where at??? Time?? I need to find a shop for my...

Where at??? Time?? I need to find a shop for my gloss back vinyl lol
Forum: IS - Third Generation 02-24-14, 09:43 AM
Replies: 14
Views: 530
Posted By dangla1603
No Worry sir !!!! we still have plenty of time to...

No Worry sir !!!! we still have plenty of time to meet up. Is that some kind of tournament ?? i hope you won all of 3 :D :woohoo::woohoo:
Forum: IS - Third Generation 02-23-14, 05:44 PM
Replies: 3
Views: 824
Posted By dangla1603
Yo go to the Audio section. hit the mouse to the...

Yo go to the Audio section. hit the mouse to the left and it will show a list of different choice , i think the "audio settings " will be on the bottom.
Forum: IS - Third Generation 02-23-14, 01:17 PM
Replies: 14
Views: 530
Posted By dangla1603
http://i882.photobucket.com/albums/ac22/dangla1603...

http://i882.photobucket.com/albums/ac22/dangla1603/1912458_10200465093708196_473194259_n_zps9e00ebbb.jpg

The meeting was COOL !!!!!! It's very nice to meet you guys ( sr..im so talkative :D ) ,...
Forum: IS - Third Generation 02-23-14, 09:57 AM
Replies: 14
Views: 530
Posted By dangla1603
We are still at the starbuck if you wanna join,...

We are still at the starbuck if you wanna join, Starbucks at 2645 Arapaho Rd. Garland, 75044


316826



316827
Forum: North Texas Lexus Club 02-22-14, 10:03 PM
Replies: 1
Views: 157
Posted By dangla1603
Hi Everyone

Sr for the late post but We are gonna have small car meet at starbuck , here is address 2645 Arapaho Rd, Garland, TX 75044. The time is 10:00 AM, so anyone wanna to hang-out , just come :D
Forum: North Texas Lexus Club 02-22-14, 09:55 PM
Replies: 78
Views: 8,336
Posted By dangla1603
i sent the request but haven't got any respond...

i sent the request but haven't got any respond like forever :D
my fb name is Dang La
Forum: IS - Third Generation 02-22-14, 06:01 PM
Replies: 14
Views: 530
Posted By dangla1603
North Dallas Calling !!!!!!!!!

The topic just said it out loud. Calling all Lexus 3IS owners from North Dallas. This thread is to get to know the people in the area. Also to set up meets and more fun as well. Phungy and i plan to...
Forum: IS - Third Generation 02-21-14, 09:55 PM
Replies: 13
Views: 774
Posted By dangla1603
Really quick dumb Question....how do you guys get...

Really quick dumb Question....how do you guys get quoted from those places?? Just google it ???
Forum: North Texas Lexus Club 02-21-14, 02:36 PM
Replies: 10
Views: 420
Posted By dangla1603
I'M IN...i live in Sachse \m/ let's meet up guys

I'M IN...i live in Sachse \m/ let's meet up guys
Forum: IS - Third Generation 02-21-14, 12:06 PM
Replies: 51
Views: 3,423
Posted By dangla1603
316591 Got it installed couple days ago, it...

316591

Got it installed couple days ago, it took me 2hrs cuz I didn't know much about it. And I was suprised when I experienced it, the mileage was increasing rapidly :D ( that was 80 mins...
Forum: Performance 02-19-14, 12:29 PM
Replies: 2
Views: 487
Posted By dangla1603
I got my K&N intake and it sounds great, high...

I got my K&N intake and it sounds great, high recommended *thumbs up*
Showing results 1 to 25 of 55

 
Forum Jump
All times are GMT -7. The time now is 03:36 PM.

Join ClubLexus
Advertising


Copyright © 2000-2008 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
Privacy Policy | Disclaimer | Terms of Use | JOBS


Get all contact info