Go Back   Club Lexus Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?

Showing results 1 to 25 of 281
Search took 0.26 seconds.
Search: Posts Made By: Infamous3
Forum: GS - Fourth Generation 09-19-14, 03:27 AM
Replies: 6
Views: 316
Posted By Infamous3
yeah the clock always changing is a common...

yeah the clock always changing is a common problem on the GS, every gs has it
Forum: GS - Fourth Generation 09-10-14, 09:40 PM
Replies: 24
Views: 823
Posted By Infamous3
This is why you don't buy a samsung phone, they...

This is why you don't buy a samsung phone, they suck. If you want to get a Android get HTC or the Nexus line

Never will i understand how so many people fall in to those samsung advertisements
Forum: GS - Fourth Generation 09-10-14, 09:39 PM
Replies: 11
Views: 655
Posted By Infamous3
i mean it isn't really a expensive car either...

i mean it isn't really a expensive car either...
Forum: GS - Fourth Generation 08-27-14, 05:49 PM
Replies: 747
Views: 175,349
Posted By Infamous3
damn what rims are those? first time seeing them

damn what rims are those? first time seeing them
Forum: GS - Fourth Generation 08-27-14, 05:46 PM
Replies: 19
Views: 795
Posted By Infamous3
Looks great. Why'd you take off that original...

Looks great. Why'd you take off that original front bumper vinyl though?

and def look into getting a front black pearl emblem from sewell, it'd be a perfect complimentary piece imo
Forum: GS - Fourth Generation 08-16-14, 04:30 PM
Replies: 16
Views: 1,340
Posted By Infamous3
Amazing OP one of the best ones on here!

Amazing OP one of the best ones on here!
Forum: GS - Fourth Generation 08-10-14, 12:19 AM
Replies: 35
Views: 1,729
Posted By Infamous3
When the car was brand new i was getting 14MPG....

When the car was brand new i was getting 14MPG. 14 man, 14! :thumbdn:
Forum: GS - Fourth Generation 08-10-14, 12:18 AM
Replies: 8
Views: 630
Posted By Infamous3
of course you should. These dealerships look to...

of course you should. These dealerships look to make money every chance they get.
Forum: GS - Fourth Generation 08-08-14, 03:11 AM
Replies: 35
Views: 1,729
Posted By Infamous3
yeah the MPG on the GS is ****. We have V6's but...

yeah the MPG on the GS is ****. We have V6's but it drinks gas like its a V8. This is a known problem but nobody bought this car for fuel efficiency
Forum: GS - Fourth Generation 07-28-14, 12:48 AM
Replies: 29
Views: 1,489
Posted By Infamous3
Some rap brings the best out of the system. Esp...

Some rap brings the best out of the system. Esp newer songs
Forum: GS - Fourth Generation 07-27-14, 02:46 AM
Replies: 26
Views: 2,672
Posted By Infamous3
really nice imo

really nice imo
Forum: GS - Fourth Generation 07-22-14, 11:53 PM
Replies: 23
Views: 2,897
Posted By Infamous3
Yeah op i was gonna recommend that front emblem...

Yeah op i was gonna recommend that front emblem for you to get, anything else looks bad imo.

The side door black out has such a big difference on the car, looks a lot nicer
Forum: GS - Fourth Generation 07-16-14, 08:05 PM
Replies: 14
Views: 1,040
Posted By Infamous3
Nope... :sad:

Nope... :sad:
Forum: GS - Fourth Generation 07-16-14, 08:03 PM
Replies: 14
Views: 1,040
Posted By Infamous3
No i was approaching a stop light preparing to...

No i was approaching a stop light preparing to turn left
Forum: GS - Fourth Generation 07-16-14, 08:02 PM
Replies: 13
Views: 860
Posted By Infamous3
Yeah i have this same issue how weird ...

Yeah i have this same issue how weird

Anybody know what its caused by?
Forum: GS - Fourth Generation 07-07-14, 11:07 PM
Replies: 68
Views: 5,353
Posted By Infamous3
I personally love the f sports exterior styling...

I personally love the f sports exterior styling compared to the luxury. The luxury has a very boring and bland front, but thats okay because all of its competitors have a boring front for the entry...
Forum: GS - Fourth Generation 07-07-14, 11:04 PM
Replies: 14
Views: 1,040
Posted By Infamous3
My car beeped two times while I was driving

Two ordinary beeps happened today while i was driving. What does it mean?
Forum: GS - Fourth Generation 07-03-14, 03:10 PM
Replies: 16
Views: 1,873
Posted By Infamous3
lmao you realize this is the internet right?...

lmao you realize this is the internet right? Nobody here knows who you are and never will. What your paranoid that anonymous strangers will know how much you paid of your car?...
Forum: GS - Fourth Generation 07-03-14, 03:08 PM
Replies: 7
Views: 959
Posted By Infamous3
Probably just held his phone down there,...

Probably just held his phone down there, crouching wasn't necessary lol
Forum: GS - Fourth Generation 06-30-14, 04:16 AM
Replies: 12
Views: 658
Posted By Infamous3
seriously i dont understand why they don't...

seriously i dont understand why they don't upgrade their lights on the GS. Its eventually going to get LED turn signals because the LS has them, why cheap out? Its like 200 or whatever it costs is...
Forum: GS - Fourth Generation 06-30-14, 04:15 AM
Replies: 12
Views: 658
Posted By Infamous3
Yeah the trunk light is awful. I couldn't see...

Yeah the trunk light is awful. I couldn't see anything with it at night, had to take out my phone flashlight
Forum: GS - Fourth Generation 06-28-14, 02:23 PM
Replies: 33
Views: 1,917
Posted By Infamous3
nice but the silver makes it look just like...

nice but the silver makes it look just like normal 4GS rims
Forum: GS - Fourth Generation 06-27-14, 11:51 AM
Replies: 33
Views: 1,917
Posted By Infamous3
hey i have these rims :( i personally like...

hey i have these rims :(

i personally like them way more then the average GS stock rims, those are like camry rims. Average ass design, at least these have a design. The picture you posted has...
Forum: GS - Fourth Generation 06-27-14, 11:49 AM
Replies: 51
Views: 2,853
Posted By Infamous3
The 4gs comments are spot on, i think the...

The 4gs comments are spot on, i think the diffuser is one of the best features of the car, the spindle grills are very nice too. I can't believe people are complaining about it. Lexus had no front...
Forum: GS - Fourth Generation 06-26-14, 10:22 AM
Replies: 51
Views: 2,853
Posted By Infamous3
The GS F sport looks amazing imo and it has the...

The GS F sport looks amazing imo and it has the best interior in its class, its a shame you dont feel the same way
Showing results 1 to 25 of 281

 
Forum Jump
All times are GMT -7. The time now is 11:50 AM.

Join ClubLexus
Advertising


Copyright © 2000-2008 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
Privacy Policy | Disclaimer | Terms of Use | JOBS


Get all contact info