Go Back   Club Lexus Forums > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?

Showing results 1 to 25 of 493
Search took 0.90 seconds.
Search: Posts Made By: SickSC3
Forum: SC 400/300 08-13-14, 07:43 PM
Replies: 22
Views: 972
Posted By SickSC3
Nice! I think I feel cheated on dimitrey lol..

Nice! I think I feel cheated on dimitrey lol..
Forum: SC 400/300 08-01-14, 04:54 PM
Replies: 45
Views: 2,447
Posted By SickSC3
Damn, best of luck on your new project. Always...

Damn, best of luck on your new project. Always loved your car
Forum: Wheels and Tires Classifieds 07-26-14, 10:00 AM
Replies: 19
Views: 3,933
Posted By SickSC3
I can vouch for the wheels/ seller! They're near...

I can vouch for the wheels/ seller! They're near perfect condition. Good luck homie:thumbup:
Forum: SC 400/300 07-22-14, 06:44 AM
Replies: 16
Views: 986
Posted By SickSC3
Glad to see an OG here:thumbup: can't wait to see...

Glad to see an OG here:thumbup: can't wait to see the outcome
Forum: Chicago Lexus Club 07-10-14, 03:12 PM
Replies: 21
Views: 906
Posted By SickSC3
:hello::hello::hello::hello:

:hello::hello::hello::hello:
Forum: SC 400/300 07-07-14, 08:12 AM
Replies: 36
Views: 2,870
Posted By SickSC3
The cover was custom made by his brother and dad.

The cover was custom made by his brother and dad.
Forum: SC 400/300 07-05-14, 06:55 AM
Replies: 36
Views: 2,870
Posted By SickSC3
Pictures are nothing compared to seeing it In...

Pictures are nothing compared to seeing it In person. I'm glad it actually stays in "Chicago" so I get to see it from time to time . Looks great and keep it up. One day my car will look as beautiful...
Forum: Chicago Lexus Club 06-18-14, 06:39 PM
Replies: 9
Views: 424
Posted By SickSC3
Whoa, haven't heard from you in a while. Rumors...

Whoa, haven't heard from you in a while. Rumors is you have a bigger turbo but that was like 2yrs ago? Hahaha... My ass is still on here, I just don't post anymore.
Forum: SC 400/300 01-28-14, 05:41 AM
Replies: 26
Views: 1,240
Posted By SickSC3
Haha.. It would be bad ass if it was my car. It...

Haha.. It would be bad ass if it was my car. It saids it's an actual Vertex body kit :thumbup:
Forum: SC 400/300 01-25-14, 03:00 PM
Replies: 26
Views: 1,240
Posted By SickSC3
Not the best shot of the interior but here you...

Not the best shot of the interior but here you go. Your welcome :D http://www.wanganwarriors.com/raising-bar-meet-droogsmas/
Forum: Build Threads 12-15-13, 09:54 PM
Replies: 74
Views: 7,034
Posted By SickSC3
OMG I always loved those wheels! Trade you my...

OMG I always loved those wheels! Trade you my Leon's for them:D can't wait to see the car finished :thumbup:
Forum: Chicago Lexus Club 12-08-13, 08:26 PM
Replies: 130
Views: 7,843
Posted By SickSC3
Sorry for the bump but was searching some things...

Sorry for the bump but was searching some things and ran into this thread. Theses were the good old days
Forum: LS400 12-07-13, 05:11 PM
Replies: 21
Views: 1,374
Posted By SickSC3
Looking real good!

Looking real good!
Forum: SC 400/300 12-01-13, 02:07 PM
Replies: 3,530
Views: 559,513
Posted By SickSC3
Sh_jzz20, your car looks better then ever! I...

Sh_jzz20, your car looks better then ever! I haven't seen it in a while, looks like a lot of us OG don't post as much anymore.
Forum: SC 400/300 11-28-13, 05:48 PM
Replies: 9
Views: 576
Posted By SickSC3
Nice video and your car is clean as hell!

Nice video and your car is clean as hell!
Forum: SC 400/300 11-28-13, 11:27 AM
Replies: 68
Views: 8,956
Posted By SickSC3
Looks good

Looks good
Forum: SC 400/300 10-04-13, 03:56 PM
Replies: 26
Views: 1,193
Posted By SickSC3
Looking good as always

Looking good as always
Forum: SC 400/300 08-11-13, 01:44 PM
Replies: 35
Views: 2,132
Posted By SickSC3
Looks good, ill post a couple that I took later.

Looks good, ill post a couple that I took later.
Forum: Build Threads 07-31-13, 05:07 AM
Replies: 302
Views: 70,719
Posted By SickSC3
Sick!!!!! Can't wait until next week when I...

Sick!!!!! Can't wait until next week when I finally get to see it :)
Forum: Chicago Lexus Club 07-24-13, 06:14 AM
Replies: 7
Views: 678
Posted By SickSC3
Chris, Dimitrey (97-sc300) and I already...

Chris, Dimitrey (97-sc300) and I already registered for this. :thumbup: you should too
Forum: Chicago Lexus Club 05-15-13, 09:48 AM
Replies: 12
Views: 1,859
Posted By SickSC3
i dont think he post much if any. Hes part of...

i dont think he post much if any. Hes part of Touge Factory and seen him at a few meets in the past.
Forum: SC 400/300 04-22-13, 11:37 AM
Replies: 23
Views: 1,925
Posted By SickSC3
Its the exact same lip, Redskinz made a rep of it...

Its the exact same lip, Redskinz made a rep of it last year and had a group buy going. Only difference is Big-Win is fiber glass and Fujin is urathane.
Forum: Build Threads 04-12-13, 06:13 AM
Replies: 302
Views: 70,719
Posted By SickSC3
Looks sooooo sick!!! Post some pics if the single...

Looks sooooo sick!!! Post some pics if the single outlet on the rear bumper :)
Forum: SC400 / 300 Classifieds 04-07-13, 06:25 PM
Replies: 15
Views: 909
Posted By SickSC3
Do you have a rear driver side seat belt cover in...

Do you have a rear driver side seat belt cover in tan??
Forum: SC 400/300 04-07-13, 06:14 PM
Replies: 676
Views: 284,551
Posted By SickSC3
Damn, we're almost twins

Damn, we're almost twins
Showing results 1 to 25 of 493

 
Forum Jump
All times are GMT -7. The time now is 05:16 AM.

Join ClubLexus
Advertising


Copyright © 2000-2008 Internet Brands, Inc. All Rights Reserved
Privacy Policy | Disclaimer | Terms of Use | JOBS


Get all contact info